Нотатка №1

Posted: середу, 1 лютого 2012 р. by v1v0zabra in
0

Така банальна назва, але найкраще підходить для даної ситуації.
Це не перший мій блог, та перша спроба його тут. Чому тут? Не знаю, так захотілось. Ми завжди маємо кудись рухатись. Можливо колись, цей блог переїде на власний сервер, або стане сайтом. Або просто зникне, як зникає непомітно багато чого в цьому світі.



Хто я є? Ким я є? Я поки ще не знаю відповіді на ці запитання, та з часом обов'язково знайду і тоді, мабуть, поділюсь з Вами.  Що буде тут? Тут будуть мої думки, погляди, моя творчість(якщо її можна назвати творчістю). З часом Самі переконаєтесь у тому, і скажете своє авторитетне "фе", або ж не скажете.


Дякую всім, хто був зі мною, хто є зі мною. Дякую Вам, за те, що надихаєте мене, даєте сили жити і вірити в те, що все на світі прекрасне. 

0 коментарі:

ShareThis