(НЕ)свобода слова

Posted: вівторок, 18 вересня 2012 р. by Unknown in
0

Я, як і раніше, зовсім не розуміюсь на політиці, але навіть мого не розуміння достатньо для того, щоб зрозуміти той факт, що нас десь конкретно так наїбали надурили. Дурнуватий закон про мову, заборона мітингів, заборона говорити правду в мережі... Щоправда я наївно думав, що прийняття закону про мови матиме дещо інший ефект. Але сьогодні після прочитання матеріалу про внесення змін до Кримінального та Кримінально-Процесуального кодексу мені згадалась давня япоська мудрість: "Коваль погано підкував коня. Кінь загубив підкову. Через коня вчасно не була доставлена грамота. Через недоставлену грамоту генерал не зміг здійснити правильний маневр. Через те, що генерал не здійснив маневр, війну програли". Звучить якось надто голосно, і здається до чого ж тут це...


Тепер, якщо в своєму особистому блозі назвете підараса підарасом чесну людину не зовсім чесною, то, як мінімум, можете заплатити штраф, а як максимум, будете позбавлені волі без права постити на блозі. Здається, що ніби нічого страшного. Але насправді - спробуйте сказати щось погане проти влади - до зустрічі за ґратами.

І ось тут і завершуються ігри, і починається повний пиздець ... Не кажучи вже про той, що діється в нашій економіці, і взагалі у житті.

А маска Ґая Фокса дивно посміхається дивлячись на мене із полиці...



P.S. Всього лише кілька років тому, мене ввічливо попросили видалити пості із блогу. І лише тепер я зрозумів, що того не варто було робити.

0 коментарі:

ShareThis