Було б гарно сидіти тут...

Posted: вівторок, 26 червня 2012 р. by v1v0zabra in
0

Було б гарно сидіти тут, та записувати строкаті вирази у твіттер, зрідка відповідаючи тим, хто стали близькими.Та я зараз далеко від дому, далеко від інтернету, та й далеко від твіттеру.
Довкола мене поля, невеличкі ліси, десь зовсім поряд кордон. До найближчих будинків кілометри, на  чужім телефоні роумінґ, в руках блокнот та ручка, в голові думки, котрі ніхто не дізнається, та котрі змовчать навіки.
Можливо рукописи не горять, та я спалюю недописані вірші, недописані повісті, та початі романи.
Вони перетворюються на спалені сторінки книги мого життя. Шкода, що роки не можуть піти у вогонь вслід за сторінками.
Аркушем паперу повзають заклопотані своїми справами мурахи. Можливо, котрійсь із них й стане цікавим зачитати сторінки із мого блокнота, й вона почне читати, а там облишить ту дурну справу,та поповзе собі далі.
Пташки й надалі літають, мурахи й надалі повзають, мухи й надалі докучають, абджоли й надалі збирають пилок із м’яти перцевої.
Мої думки й надалі про тебе, про себе, про нас, про світ, про Всесвіт, про життя, про смерть, та про те, чи цікаво якійсь раптовій мурашці, що раптово заповзла до мого блокнота, читати мої записи.

21.06.2012

0 коментарі:

ShareThis